mandag 1. juni 2009

Digitalkamera

Endelig, nå har jeg bestillt meg digitalkamera. Dette er noe jeg har hatt lyst til kjempelenge, og nå har jeg etter å sett over økonomien funnet ut at jeg har råd! Siden jeg har begynt å scrappe så er det på mange måter lurt å ha eget kamera, så slipper jeg å sniklåne Aleks sitt hele tiden. Jeg falt på Canon Ixus 95 IS etter å ha sett mye sammen med Aleks som har litt mere peilig enn det jeg har. Fargen ble grå. Jeg synes kameraet er kjempelekkert, og etter beskrivelsen og spesifikasjonene å bedømme passer den meg perfekt! Håper jeg blir like fornøyd som jeg er spent.



Måtte jo selvfølgelig bestille en lekker kameraveske også, for å passe på mitt søte lille kamera. Er det ikke nydelig? Bestilte alt fra elkjøp, siden jeg er fornøyd med mine elkjøp-kjøp så langt. Nå gjenstår det noen få ting til på kjøpe-lista mi, noe skal vi kjøpe ganske snart, og noe skal vi vente med. Kjøleskap, bærbar-pc til meg, ny konfyr (hater den vi har nå), og ny TV er vel det jeg kommer på sånn i forbifarten. Dette blir dyrt..



Akkurat nå sitter jeg å overfører bilder til Eurofoto. Har organisert alle bildene på pcn tidligere i kveld, etter måned og årstall, og nå skal jeg fremkalle alt. Har hatt en plan om det lenge slik at jeg får ordnet fotoalbum, og får scrappet mere. Nå som jeg er sykemeldt har jeg tatt meg tid til å dyrke hobbyene mine litt mer. Jeg synes jeg fortjener det.

Tar du mye bilder? Scrapping eller vanlig fotoalbum?

1 kommentar:

  1. Fint camra,og kjempe søt camraveske;)
    Tar sinnsykt med bilder.Både på camra og med mobilen (har så utrulig bra cam på mobilen,så bildene blir nesten finere på den.Så knipser bilder og filmer,mest vilde hele tiden).

    pga mye bilder av vilde så scrappe æ noen i album til ho,men kan bare ikke gjøre det med alt så skal få satt inn i fotoalbum også.

    ha en fin dag=)

    SvarSlett