fredag 12. juni 2009

Kofferten min

Vi sov lenge idag. Aleks begynner ikke på jobb på kiwi før 4, så han har tid til å både lese og hjelpe meg litt med vasking nede i leiligheten. Som du sikker skjønner er det det jeg skal i dag, vaske. Vakse alt som kan vaskes i mens det enda er masse ting i stua. Kjøkkenet, badet, soverommet, boden, taket, veggenene, og vinduer! Jeg kommer til å få bestemor-fingre. Haha.

Kofferten min når den er nesten helt ferigpakket.

Jeg skal ta noen bilder av flyttelastet vårt idag, det er ganske så mye. Men nå må jeg komme i gang der nede, så jeg blir ferdig så fort som mulig. Jeg er veldig lei pakking og styring nå. Men hvem er vel ikke det etter ett flyttesjau? Må jo kunne se noe positivet i at vi flytter alt ut før ferien og ikke 3 uker etter. Nemlig at vi får en pause i pakking og slikt mitt i, det er litt deilig å tenke på. Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar