søndag 31. mai 2009

Deilige søndag

Idag sov vi lenge, hadde nemlig ingen alarmer på i dag! Det er uvanlig til oss å være, men det var utulig godt! Har egentlig ingen solide planer for dagen, men jeg har tenkt å lese litt på teorien til bil. Målet mitt er å få tatt den før skolen starter i høst. Bortsett fra det skal jeg lage en liten pakkeliste til ferien! Ja, jeg vet det ikke er normalt, men jeg har lister til absolutt alt, ALT. Handleliste, to-do liste, pakkeliste, ryddeliste.. Ja, You name it, så har jeg nok en liste til det også.




I går kveld/natt var jeg inne på bloggen til en venninne av meg, Camilla. Hun la ut bilder av ny-leiligheten deres! ÅÅ som jeg gleder meg til vi skal flytte nå i sommer.. Venter også spent på å bli invitert på besøk til henne for å se ordentlig. Vi skal flytte i en litt mindre, men dog mye finere leilighet her i Hamna. Det er faktisk søskenbarnet til mamma som leier ut sokkelen deres. Grunnen til at vi flytter er fordi de som kjøpte og overtok huset vi bor i nå skal ha familiebarnehage her. Først bare oppe i huset, men etterhvert også her nede i sokkelen. Når vi hørte at Raymond og Susanna skulle leie ut fant vi ut at det var best å slå til med det samme. Vi betaler det samme der som her, men har i tillegg parkering og vi kan bruke grillplassen deres! Gleder meg veldig.

Nå skal jeg ta meg en dusj før jeg setter i gang med dagen min. Har en følelse av at det blir en fin dag i dag! Tror jeg skal dra opp til mamma og dem en tur for å hilse på litt senere i dag..

Hva skal du gjøre i dag?

2 kommentarer:

  1. heia:) så koselig at du ordnet dæ en blogg:)
    æ e helt enig med de listen,æ har liste på alt æ også.Æ hadde ikke klart mæ uten lister.Æ har en egen bok æ skriv lister i,gøy å se i senere også.Nu har æ kjøpt mæ ny bok igjen,så det skrives ned:P

    Her så skal vi ikke så mye i dag.Vegard og Vilde trillet en tur ned til oldeforeldrene hennes,mens æ heiv mæ rundt og rydda.så nu e rommet våres helt rydda,vilde sitt e ryddet mere og ordnet der litt igjen (elske å ordne på hennes rom).kjøkkenet ser bra ut,stua e rydd samt alt av rom og ganger er støsuget + at æ har fått satt på to maskiner med klær:)

    har hatt på mæ skritttellern min æ fikk i posten for litt siden,og den viser...1522 km,og det e bare mens æ har surret hjemme en times tid:)

    Vegard og æ skal ha biff til middag i dag..nam nam nam:)

    Ha en kjempe fin dag dokk med:)

    (PS:kem som har tegna tegninga?du?)

    SvarSlett
  2. Ja, kan trene i mårra. Har funnet treningsklærne no.

    SvarSlett