lørdag 6. juni 2009

Deilig helg

I helga er vi på Bardufoss hos svigermor og Tore. Det er kjempekoselig. Nå har vi nettopp sett Mamma Mia, også skal vi se på Taken. Filmkveld med andre ord. Jeg og Aleks dro til Vollan på Nordkjosmessa tidligere i dag og var med Renate og Joakim. Det var helt greit, men ikke så morsomt som jeg husket det var da jeg var mindre, men det sier seg vel kanskje selv. Kjempekoselig å se pia mi igjen da.

Når vi kom tilbake så sovnet Aleks på sofaen, og jeg gikk opp for å ligge litt i senga å høre på musikk, men det endte visst med at jeg sov i to timer. Jeg er enda supertrøtt for å si det på den måten! *Gjesp*

Fikk forresten sms fra elkjøp idag om at jeg kunne hente pakken min på posten på Ica. Tro meg om det blir det første jeg gjør på mandag! Endelig får jeg kameraet mitt! Nå mangler jeg bare å få bildene fra Eurofoto og broderi-greiene fra ett eller annet jeg ikke husker akkrat nå, så er alt i boks.

Jeg gleder meg egentli litt til å stare på ny uke. Vi skal bo hos mamma nå i to uker, den første siden hun skal dra bort og jeg har sagt ja til å ta ansvaret for lillebror, og den neste siden vi skal flytte da. Så til uka blir jeg å dra ned til leiligheten å pakke og slikt. Aleks derimot blir vel å lese dag ut og inn fram til eksamen. Det blir kanskje litt stress i tiden som kommer, men så får vi totalt avslapping i 2 uker i Tunis etterpå. Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar