mandag 8. juni 2009

Bilder, kamera og bananesker!

Dagen i dag har gått med til å ringe rundt for å få litt orden på ting og tang. Marte laget middag til oss fire og pappa, kyllingvinger og chips. NAM. Pappa var her for å kjøre meg og Aleks rundt på butikker for å finne bananekser vi kan pakke i. Så i morgen blir jeg å dra ned til leiligheten for å pakke! Jippi!

Jeg fikk bildene jeg har bestillt idag! Over 300 bilder. Var å hentet de på posten på Ica. Andre turen min dit i dag, siden jeg var å hentet digital kameraet mitt tidligere i dag. Jeg ELSKER kameraet mitt, det er så kult. Aleks er faktisk sjalu siden jeg har bedre kamera nå, han ville bytte! Mohaha..

Nå har bror kommet hjem igjen fra søskenbarnet våres, så han har fått mat i skrotten. Om noen timer skal han i seng, og da tenkte jeg at jeg skal begynne og lage album. Om jeg ikke skal lese på teorien til bil igjen da. Hva tror du det blir til? Album garantert..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar