torsdag 11. juni 2009

Eksamen og flere bananesker

Både i dag og i går har jeg fått gjort kjempemye! I går fikk jeg pakket masse nede i leiligheten, og fikk så og si pakket ferdig til ferien. (Som bare er en uke og to dager til forresten.) Fikk også ryddet og styrt mye her oppe, og viktigst av alt så leste jeg kjempemye på teorien! Er almost ready til å dra og ta den nå, bare litt pugging på visse ting igjen. Er kjempefornøyd!

Idag hadde Aleks eksamen i Anatomi og diverse andre ting. Han tror det gikk bra, så vi får håpe på det. Jeg tror det gikk bedre enn han tror selv. Den siste er på torsdag i neste uke, sykepleiefaget. Når han kom hjem dro vi ned til leiligheten og pakket hans bag til ferien, og så fikk vi faktisk pakket ALT annet ferdig! Jippi! Nå er det bare vasking og selve flyttinga igjen. Er kjempeglad for det, blir lenge til jeg gidder å pakke noe som helst på nytt. Goodbye bananesker.

Det er stort sett det dagene går til, men også til bror, han krever litt tid. Det er bare koselig. Marte er nesten ferdig på skolen nå, hun har faktisk fri mandag, tirsdag og onsdag. Det passer meg perket siden det er mye vasking pågang! Hehe.


Et lite 17. mai bilde. Mmm, sukkerspinn!

I helga skal vi bare ta livet med ro så langt det lar seg gjøre. Aleks har jobb i morgen og på lørdag, pluss at han blir å lese til neste eksamen. Jeg blir å vakse og lese teori. Det blir en fin helg. Nå er det ikke lenge igjen til vi suser avgårde til Oslo og så neste dag til Hammamet i Tunisia! Jeg kjenner det godt i magen nå, det kommer til å bli supert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar