fredag 12. juni 2009

Grilltur i stua

Jepp, du leste riktig! Jeg og min kjære søster hadde en liten utflukt på stuegulvet med marshmellows, stearinlys og en lekker sang. Nam, noe så godt har jeg ikke spist på lenge! Og koselig var det også, gjett om. Men etter noen biter med hvit skum fant vi ut at det er en grense for hvor mye magen tåler på før den sier i fra om at det er en smuuule kvalmende. Men foruten om det så var det supert. Det blir vi å gjøre flere gang!

Jeg er dypt konsentrert. De kan faktisk ta fyr!


"Grill min lille marshmellow, grill!"



Det har vært en fin dag for utenom grillturen også. Jeg ble helt ferdig med å vaske leiligheten. Så nå er det bare selve flyttinga igjen, og vasking av gulvet selvsagt. Det er en utrolig deilig følelse. Senere i kveld skal jeg, Marte og mamma se film. Titanic faktisk. Det er en film jeg kan se om og om og om igjen. Og enda en gang til etter det. Jeg gleder meg. Gleder meg faktisk til ganske mye nå. Film, bli ferdig med teorieksamen, flytting, ferie, Tunisia, Oslo og tusenfryd, flytting inn i nyleiligheta, finne jobb, begynne på skole.. Ja, det er mye fint i vente for meg! Måtte det være noe like fint eller finere i vente for deg og dine!

6 kommentarer:

  1. Hehe ja, vi får en koseli kveld :)

    Ska eg bake kake til oss? Så får vi nåkka godt til ;)

    SvarSlett
  2. Jaaaa BAK KAKE! Sjokolade :D:D

    SvarSlett
  3. Okeei :)En med MASSE glasur ;)

    SvarSlett
  4. Mhm, namm.. Vi kommer til å bli tjukk. Først marshellows også kake.. :O

    SvarSlett
  5. Heheeee... ser dokker kose dokker med masse godt.. eg like også sjokoladekake. E vi invitert ;o))) Mvh Pappa

    SvarSlett
  6. Bare kom å spis sjokolade kake :D

    SvarSlett