søndag 14. juni 2009

Et lite kort et

Jeg tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg nå på kvelden siden jeg ikke har så mye og fortelle om. Idag har vi slappet av hele dagen med Buzz, Singstar og Ylvis 3! Kjempe fin dag. Jeg flirer meg skakk ihjel hver gang! De gutta kan virkelig synge.

Me like, me like!

Det jeg egentli skulle få frem er at jeg er ferdig med broderiet jeg har hold på med i ukesvis! Er kjempefornøyd, og skulle gjerne vist det fram. Problemet er at det er en gave, så til personen/personene har fått gaven så kan jeg ikke legge ut bilde. Men tro meg det kommer senere. Jeg må jo vise fram mitt første ordentlige broderi!

Nå ser folkene på CSI på tv'n, og jeg vurderer om jeg skal følge med eller gå å legge meg. Er egentli veldig trøtt, og siden jeg har noen ærender i morgen kunne det vært fint med søvn nå. Jeg tror egentlig det blir til at jeg ser CSI først! Ha en super kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar