lørdag 30. mai 2009

Lets get started

Så var det min tur til å begynne å blogge. Har tenkt på det lenge, men har aldri kommet ordentlig i gang. Føler ofte for å skrive ned tanker som surrer i hodet mitt, og meninger jeg har om ulike ting i verden. Men, det e lettere sagt en gjort å skulle begynne å blogge sånn helt uten videre! Det her vil nok kreve litt trening ja.

Akkurat nå sitter jeg alene i leiliheten å sløver. Er egentlig i litt rar form, det vil si at jeg ikke kommer i gang med noe av det jeg egentlig burde drive med, som å rydde, eller lage et bursdagskort som jeg har utsettet til det uendelige. Hmm Hmm. Jaja, Aleksander kommer hjem fra jobb litt over fire, så da kan kanskje han helpe meg med å komme i gang med viktige ting.

I kveld kommer svigermor og Tore tilbake fra Syden! Heldige de som har vært der i 2 uker. Aleks sendte en sms om at vi er invitert til Beate og Kim på pizza i kveld når Astrid, Tore, Lise og Roger kommer med flyet. Beate er søskenbarnet til Aleks, og Kim er kjæresten hennes. Lise og Roger er foreldrene til Beate. Jeg gleder meg veldig!

Snart er det vår tur til en etterlengtende ferie tur til Tunisia i Afrika! Vi skal til en by som heter Hammamet. Vi er hele ni stykker som skal dra ilag. Meg, Aleks, søster og bror, mamma, Tante Anja og Andreas, og Tante Karianne og Ali. Ali er fra Tunisia, så vi har med oss en god guide! Hehe. Etterpå skal vi være en uke i Oslo hos tante Karr, gleder meg veldig til det også!


Her er hotellt vi skal bo på! Er det ikke deilig?


No lurer jeg veldig på hvordan bloggingen min kommer til å gå!

Hva vil folk lese om? Og hvem kommer til å lese bloggen min?

2 kommentarer:

  1. Heia Stine. Flott blogg. Dette er den første bloggen eg har lest. Fin balanse mellom bilder og tekst.
    MVH Your Father

    SvarSlett
  2. Å tusne takk! Jobbe med den så godt æ kan, og hente inpirasjon fra andre blogga!

    Glad i deg paps!

    SvarSlett