torsdag 25. februar 2010

Vi venter en liten jente

I sommer, nærmere bestemt den 7. juli, venter vi en liten jente-skatt! I skrivende stund er jeg 21+3 uker på vei. Tenk, nå er det under halvparten av ventetiden igjen. Vi har vært på UL hvor vi fikk vite at pia vår er frisk og aktiv, og vi fikk mange bilder av henne. Hun er så nydelig den lille jenta mi! Hun turnet rundt inne i magen min, og jeg fikk bekreftet hvorfor jeg enda ikke hadde kjent tydelige spark fra henne. Har visst morkaka foran på magen, så den fungerer som en pute slik at sparkene ikke blir like sterke.


Mens undersøkelsen varte kjente jeg hun dultet helt oppe med navelen! Jeg lå å glise som en sol under hele ultralyden, og det gjorde kommende pappa også. Rett etterpå dro vi til byen å kjøpte en søt liten rosa kjole til henne.

I går kveld var vi på kino å så Avatar. Kjempebra film! Men det morsomste av alt var at tulla i magen var helt vill under hele den lange filmen. Aleksander kjente til og med at hun dultet i magen når han hold hånda der. Vi er så glade i henne! Den siste uka har kjent kjent liv hver dag, mange ganger om dagen. Det er så koselig å vite at hun har det bra!


Vi har begynt å samle/kjøpe ting til henne nå, for å spre utgiftene litt. Klær skal vi ikke kjøpe, for det får vi nok av hos snille familiemedlemmer! Det virker som alle gleder seg sammen med oss. Vi har fått vogna vi skal ha nå, hos Hege, og den er kjempefin! Fikk også låne voksiposen hennes. Tusen takk Hege, du er så snill! I går kjøpte vi dyne og to sengesett på salg. Det er deilig å vite at det nærmer seg sakte men sikkert.

Jeg kommer nok til å oppdatere bloggen innimellom, slik at dere som ikke bor nært kan følge litt med hvordan det går.

Forresten; vi er ganske sikre på hva jenta vår skal hete nå, men det er og blir en hemmelighet til hun er født! Hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar