onsdag 29. juli 2009

Hei igjen!

Hei igjen! Det har skjedd så ufattelig mye siden sist jeg blogget, og jeg har rett og slett ikke hatt tid (lyst) til å blogge på en stund. Det er ferie, sommer og livet er deilig!

Siden sist har vi vært på ferie i Tunisia i to uker, og så var vi en uke i Oslo. Vi har fyttet til ny leilighet (som jeg trives kjempegodt i!) og nå jobber Aleks to jobber resten av sommeren. Jeg har kommet inn på skole på Helseservice på Breivika og alt er bare flott.

Jeg skal skive om ferien og vise frem bilder etterhvet. Det vil si når jeg får tid og ork til å gjøre det. Jeg har jo faktisk kjøpt meg datamaskin også, en skinnende god bærbar som jeg spiller sims på. Jeg er avhengig av The Sims 3 for tiden.

Nå vet dere i allefall at jeg er i livet, jeg har bare hatt en liten periode med bloggtørke. :)


Dette var utrolig gøy! Vi hang etter båten, laaangt oppe i lufta!



Morroklomen min :)



Tuuuusenfryd :D

Dette var en liten smakebit på hva jeg har gjort i sommer. Det er viktig å ikke glemme at vi har ridd på kameler! (Eller var det dromedarer?) Det var gøy. Vi var også i badepark i Tunisia! Woho! UTROLIG gøy. Snakkes snart igjen! Jeg lover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar