mandag 12. april 2010

Bryllup - 18. juni 2011

Nå, eller egentlig for en stund siden, bestemte vi oss for når vi skal gifte oss. Bryllupet skal stå 18. juni 2011. Dette er en veldig spesiell dato for oss, og egentlig den eneste datoen vi virkelig vil ha. Heldigvis faller den på en lørdag neste år. Den 18. juni 2006 ble jeg og Aleksander offisielt sammen, selv om vi egentlig var "sammen" siden vi møttes i april samme vår. Nå er det jo april igjen, og det er litt rart og tenke på at det er blitt fire år siden vi møttes på polarbadet. Tiden går så utrolig fort.

Vi har opplevd så mye sammen, og det føles nesten som om det alltid har vært oss. I januar var det et år siden vi flyttet ut sammen. Før det bodde Aleks og jeg hjemme hos mamma for å spare litt penger, men det ble litt for trangt for oss der etterhvert, og vi savnet privatliv. Nå leier vi leilighet ikke så langt fra mamma og dem, så vi kan besøke de ganske ofte, og det trives alle godt med.

Tilbake til bryllupet. Vi blir å gifte oss her i Tromsø. Valget sto mellom Tromsø og Bardufoss, men valget falt på hjembyen min da det blir mye lettere for oss å planlegge og slikt siden det er her vi bor. Vi regner også med at vi kommer til å bli boende i Tromsø i mange år fram i tid. Har bestilt Elverhøy Kirke hvor vi skal vies, og bryllupsfesten blir mest sannsynlig i kantina på Fylkeshuset. Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til å endelig bli Stine Gschib. Men først venter en sommer fylt med spenning og nye opplevelser når lillegullet ser dagens lys utenfor mammas mage. Vi gleder oss.

5 kommentarer:

  1. Guuuu kor eg glede meg,til begge dela ;) <3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Eg superduper glede meg eg og, til begge dela :) E så godt å se at du har det så bra Stine.. Glad i deg.. klem

    SvarSlett
  4. Gud så koselig! Du skriver kjempebra. ^^

    SvarSlett