lørdag 30. mai 2009

Tilbakeblikk ferie 08



I fjord sommer hadde jeg en uforglemmenig ferietur. Jeg og Marte (søsteren min) tok fly til Sandefjord hvor tante Hege hentet oss. Vi var hos dem i Larvik i ca en uke. Det var så koselig, har lyst å dra dit snart igjen, er så glad i tante og Inger-Johanne, mitt ikke-fullt-så-lille-søskenbarn. Hun er blitt så stor nå!


Her bader vi ved to forskjellige strender i Stavern.


Søskenbarnet mitt, meg, og Marte.

Deretter dro jeg og Marte med tog til Oslo, hvor vi sov hos min andre tante - Karianne og samboeren hennes Ali. Anja kom også, min siste tante på morsiden som bare er tre år eldre enn meg. Vi fire dro så en helg til Brussel, noe som var min første og så langt eneste tur utenfor Norge. Hvis man ser bortifra Sverige og Finland.

Vi hadde en faktastik jentetur meg shopping, severdigheter, latter og kjempegod mat!

Når vi kom tilbake var vi i Oslo noen dager, hvor vi blandt annet var innom Tusenfryd. Kjempemorsomt. Vi fikk også shoppet og koset oss masse! Kan nesten ikke vente til ferien i år. Denne gangen er kjæresten min med, noe som skal bli fantastisk!


Meg og Marte på en spsieplass.


Marte og Anja på en annen spiseplass.


Anja med sin Irish Coffie.


En glad Marte i baren på Hotellet.


Meg med en supergod drink.


Manneken Piz måtte vi få med oss.

Dette var bare noen bilder fra ferien. Vi bodde foresten på et fem-stjernes hotell! Jeg var i himmelen. :)

Hva er ditt beste ferieminne?

1 kommentar:

  1. Ja, du skal få bli invitert til oss. Har jo akkurat fløtta inn, så har ikke nådd så mye.

    SvarSlett